Korin korotus on aika iisi juttu, ja varsin halpakin. Ihan tappiin ruuvatut vääntösauvat "korotuskeinona" vie samalla myös sen ulosjouston, mikä ei välttämättä ole hyvä juttu? Ulosjoustoa saa pari senttiä lisää eteen sillä, että poistaa/madaltaa sitä stopparikumea mihin tukivarsi osuu maksimiulosjoustossa.
Mun mielestä jousitusta kandee nostaa sen reippaan tuuman verran (vääntösauvaa kirraamalla ja 50mm pidemmät riiput lehtijousiin taakse) ja sit koria 40-50mm ja sen jälkeen mahtuu 33/12,5 pyörimään siten, ettei tarvi peltejä leikata, ainoastaan roiskeläppää ja sellaista muovista trimmausta jonkun verran
Mulla tais olla 8x15" vanteet aikalailla 0-ET:llä jos en väärin muista.
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
|