Näytä yksittäinen viesti
  #35  
Vanha 05.12.2013, 06:58
ratigan90 ratigan90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.05.13
Sijainti: Suomi, Vahto
Viestit: 107
Perusasetus

ja palaute on muuten hyvä kuin sitä tulee on sitten risuja taikka ruusuja niin saa ainakin keskustelun aihetta ja väittelyä.

ja tuohon turvallisuuteen lisäten / verraten nyt juurikin tuon ln 46 originaali ohjausvartta niin siinäkin on kyllä päät ihan hitsattu ( ellei japanilainen meedio ole niitä aikanaan taikonut kiinni joka myös on mahdollista näiden juttujen perusteella kun hitsatut eivät kuuleman mukaan kestä ja nuo orkkikset kestäneet kumminkin )

sekä oman hiluksin orkkis varressa, kuin myös epäilen että muutamassa muussakin samassa mallissa nuo varren pesät olivat niin väljät että hyvä kuin koko varsi pysyi niiden tattien välissä.

ja tuo katsastaminen on yksi sellainen, että sieltä konttorilta lähtee kyllä semmoisia "autoja vuodessa melkoinen läjä leimattuna millä itse en edes lähtisi turvallisuuden takia ajamaan kuin pellolle

mikä on sinänsä kummaa koska katsarillakin mielestäni on jonkinlainen vastuu millaisen auton päästää läpitten. vaikka niitäkin on paljon kun kähjäämällä raapii ja peittelee autonsa puutteita hieman kyseenalaisesti ainoana kriteeriinä että se näyttää sellaiselta että saisi leiman

parhaimpiin esimerkkeihin / hauskimpaan mitä olen kuullut niin henkilöauton kori ollut aikas reikäinen pohjasta sieltä täältä niin talvella vaan märkää sanomalehteä ulkona liimailee pohjaan jotta jäätyy ja sprayta päälle sekä toivotaan ettei ole konttorila niin kauaa että " paikat " tippuu

toinen esimerkki bj 40 jossa runkoon syöpynyt läpi useita 20-30 pikkurillin mentävää reikää -> katsatuksessa hylky ja sitten takisin oli mennyt kotiin ja ottanut kalupakista peukalon kokoisen lyönti tuurnan ja lyönyt ruostereijät sillä vain symmetrisen pyöreään muotoon niin näyttivät siltä että kuuluivat runkoon
Vastaa lainaten