Taakse turattu akkukoteloita kahdelle 55ah keltaiselle optimalle pyörän kotelon sivusta tipauttaa n.15cm alaspäin ja niin taakse kuin oli mahdollista.
Tankki pitää tehdä itse,No saapahan samalla tehtyä Sellaisen mallin missä pitäisi piisata soppaaa vähän kallellaankin,Jotain maljan muotoa pohjaan ja loiskelevyt ja paluu puoli lähelle imua...
Laatikkoa tuli siirrettyä n.20-25mm taaemmas,sen verran oli varaa laatikon "hännässä" liikutella,Pitää siirtää koneen korvia saman verran.
-Vinssiä saa siirrettyä jonkun 8cm taaksepäin,Niin on sentit tarpeen
Ja koneen kupeeseen tuli Jonkun peugeotin 85ah laturi,Sopi aika kivuttomasti(ainoastaan hihnapyörä piti linjata).