Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.12.2013, 08:56
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölli Näytä viesti
Joo, kiitoksia aikaisemmista viesteistä kyllä se ARB voisi keulilla tietty parempi olla ellei sitten takapäähän tule auottavaksi muuta laakerointi remppaa lähiaikoina. Niin kyseinen auto on vuosimallia 86 ja tuntus siltä että sielä takana ei kyllä mitään kitkalukkoa ole tai sitten tarttis kiristää ja paljon ? Tiedä sitten onko ajettu normaaleilla 80/90 öljyillä pilalle kitkalukko, auttaakohan tässä kohtaa enään kokeilla lisäaineistettua ölliä... Onko tuo kiristys yhtä työläs ku oikea lukon laitto ? Jos taakse sais sen kitkalukon ees toimii ni pääsis takavedol risteyksestä eteepäi ja maastoa varten keulalle sitte 100%...

eihän se kovin työläs ole kiriä laitetaan vaan väliin shimmi levyjä, pitäs löytyä ihan juttuakin tuosta täältä, tosin voihan sen keulankin kiriä? mutta tuota 100% lukkoa en itse ainakaan suosittele, voi olla hiukka vittumainen ajella tiellä neliveto päällä, ja kyllähän noihin vanhoihin autoihin on aikoinaan kaiken näköisiä öljyjä tungettu,
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten