Viestiketju: offi fsj/gc
Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 30.11.2013, 14:27
piippu79 piippu79 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.04.09
Sijainti: kankaanpää
Viestit: 707
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Letkun irti vai kokonaan paineensäätimen pois? Letkun irroitus nostaa paineet samaan mitä wot (wide open throttle) tilanteessa paineet on normaalistikin, eli tilanne ei muutu muuta kuin osakaasun ja tyhjäkäynnin osalta. Varmin tapa on laittaa seosmittari tai pakolämpömittari kojelautaan ja anturi putkeen, ettei turhaan tule poltettua venttiileitä laihalla seoksella.
elikkä tässä on niinsanottu ylipaine venttiili tankissa pumpun yhteydessä heti pumpun jälkeen, elikkä kun pumppu nostaa paineen yli 2,5baaria niin venttiili aukee ja päästää ylimääräsen tankkiin. otin pumpulta venttiilillemenevän letkun irti ja laitoin sen suoraan meneen suutintukkiin jakun pumppu käy sen kaks-sekunttia mitä poksi käskyttää niin paine on joku 4,5-5 baaria ja kun laitan käymään niin paine tasaantuu 4 baariin ja kun kaasutan niin paine ei juurikaan muutu. mustaa lykkää reilusti ja haisee hyvin rikkaalta. Voishan se olla että pitää vähän tehdä noita suutin juttuja ja semmosia mutta laitetaan ny esti kasaan koko peli.
Vastaa lainaten