Kaveria en tunne millään lailla. Renkaista ja siitä rengas ilmosta on turha spekuloida kun itse paikalla käyneenä tiedän.
Sit tämä ruuvatut km:t yleensäkkin.Periaate on että ne oikeat km:t näkys taulussa ja rehelllisyys maan perii.
Viitaten=> onko sama ajaako naapurin tyttöä vai tytön äitiä
Ja tässä ja tälläin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4617430