Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 30.11.2013, 07:27
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ford59 Näytä viesti
Täh
Eikö muka kukaan ole saanut Dana 35 etu- tai takaperää rikki?
Kuulostaa jo liian hyvältä
On, takaperiä ainakin. Kyllähän niissä tahtoo kaikenlaista hajota, useimmiten vetarit. On siellä sitten laakeripukkien irtoamista kun pultit katkeaa, yms.. Toi on vähän niinkuin D30:n huonot puolet yhdistettynä vähän isompaan välitykseen.

Ehkä toi voisi kevyessä vehkeessä toimia reverse- rotation välityksellä high pinionina. Onko tuo IFS D35 muuten HP versio, kait se on jos kerran reverse rotation? Miten siihen löytyy välityksiä? Itse ennemmin ehkä lähtisin virittelemään D44:stä IFS perää. Enemmän varmasti on tekemistä, mutta luulisi onnistuvan ja on selvästi kestävämpi kuin D30/D35. Jos tuohon projektiisi meinaat, ja tarkoituksena tosiaan 36-38 renkaat ja n.300hp moottori niin en oikein luottaisi pikkuperään
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten