Lasketaan jousille ja karvan verran takaviistoon.
Suzukin omilla akseleilla/pitkillä riipuilla se oli tipan etukenoon toi kulma ja hyvä se oli päästellä kaikesta huolimatta
No huomenna jatketaan,Eipä tossa hoppua ole vielä!
Lukot/ohjaushilut tulee vasta joulukuun puoliväliin,Huomenna haen renkaat

.