Ei menny ku Strömsössä mutta sain kuitenkin tärkeimmät jutut tehtyä eli
- vahvikepalkit, doubleri ja jakis tukipalkkeineen paikoilleen
- tee doublerin vivusto loppuun
- testaa molemmat vivustot
- tarkista että etukardaani mahtuu olemaan
Ensin doublerin ja jakiksen paikoilleen pulttaaminen otti reilusti enemmän aikaa ku normaalisti mutta menihän ne sinne lopulta.
Sitten rupes vahvikepalkkien asennus vastustamaan mutta nekin meni sitten loppujen lopuksi takaisin paikoilleen.
Aika pitkä pakettihan tuo on tuolla alla:
Konttorissa on nyt uus keppi mistä nykiä doublerin eri asentoon eli suora veto, vapaa ja veto 2,7 välityksellä.
Tuota keppiä pitää vielä taivuttaa vähän sivulle eli jakiksen kahvaan päin että ei vie niin paljon tilaa konttorista.
Samoten tuohon pitäs varmaan keksiä joku kumisuojus ettei tule heti tulvaa konttoriin kepin juuresta kun vähän märkään istahtaa.

Doublerin vivusto olis nyt valmis ja jakiksen vivusto muokattu, tuntus pelaavan hyvin, katotaan miten sitten maastossa:
Etukardaania käytin paikoillaan että näki että kaikki mahtuu hyvin olemaan ja näyttäs että kaikille on hyvin tilaa.
Ei olis paljosta enää koeajosta kiinni, eiköhän nuo huomenillalla ole tekastu:
- doubleriin ja jakikseen öljyt
- hitsaa kardaanitunnelin reikä umpeen + uus kiinnike kuskin penkille
- kuskin penkki paikoilleen
- etukardaaniin sovitelaippa
- kardaanit paikoilleen