Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 28.11.2013, 21:24
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.361
Perusasetus

Toinen tyyli tehdä 8.8 6-pulttijako on pultata kaksosaiset adapterit navan ja vanteen väliin. Kustannukset noin satasen. Huono puoli on se että leveys muuttuu.

Kolmas tapa on vaihtaa/vaihdattaa vetareihin laipat joissa 6-pulttijako ja sorvata hieman jarrulevyjä tai vaihtaa jonkun muun vehkeen levyt. Karpiola ainakin kykenee vetarinlaippojen vaihtoon, kysytty on. Tässä tapauksessa kustannukset useampia satasia.

Mie vaan halusin vaihtaa samalla vahvemmat pyöränlaakerit ja poistaa c-clipit ihan vaan varmuuden vuoksi. Eikä rumpujarruilla toimiva kässärikään houkutellut, vaikka luultavasti sekin toimisi ihan hyvin.
Vastaa lainaten