Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 28.11.2013, 19:07
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Haaveilu jatkuu Piti oikein makoilla märällä nurtsilla ja kurkkia kummones se tähän suunniteltu etuperän murikka oikein oli:



Dana 35 reverse Aerostar voortin keulasta. Vetoakselit on jännästi sisäpäästä perinteisellä ristikolla ja ulkopuolelta cv jointilla, aika hentosilta näyttävät...






Samaten hepposilta näyttää noi olka-akselit ja pallonivelet, ei varmaan noita uskalla laittaa isojen renkaiden kanssa tähän käyttöön!
Noi 2500 sarjalaisen letuukan olka-akselit hevosen pään kokoisilla vetarin nivelillä on jonkun verran uskottavamman näköiset:



Tuota D35 murikkaa pitää vielä pohtia, se olis mukavan pieni ja kevyt. Alkuperäiset 27 rihlaset vetarit ei vissiin kestä oikein mitään, mutta siihen saa D44 aleksin 30 rihlaiset vetarit sovitettua, jolloin kestävyys pitäis olla samaa luokkaa kun 4nelosella googlen mukaan. Mutta riittääkö sekään tähän käyttöön, toisaalta näitä varmaan riittää purkuautoista suomessakin aika helposti tarpeen vaatiessa. Teen tuonne tekniikka osastolle oman kyselyn D35R murikasta, rohkeasti mukaan pohtimaan asiaa!
Vastaa lainaten