Näytä yksittäinen viesti
  #81  
Vanha 28.11.2013, 12:12
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

[QUOTE

Tosiaan nuiden kireämpien nelarien huoltovälit on todella lyhyitä ja huollot arvokkaita.
Jammun wr:ssä on melkein yhtä kova maamoottori kuin tuo 600xt/tt kone ja uudempi neste 660xt.
Kuitenkin wr:n moottori on hyvin lähelle sama kuin yzf, ja vissiinkin jos uudempaan ruiskumallin wr ajaa yz ohjelman sisään niin tulee jo niin kisavalmis että huoltoväli tippuu lähes naurettavaksi.[/QUOTE]

Mun käsittääkseni 250 WRR on lähes täysin eri moottori kuin 250 kisaenskat/crossit eli eri mitoituksia, eri materiaaleja, ei juurikaan yhteensopivia osia. Ja ruiskun ohjelmointi on vähän eri juttu kun imaista sisään YZ:n ohjelma. Toki tehot saanee kasvatettua siitä n. 25hp = n.30hp kun laittaa Power Commanderin, tehoputken ja avartaa ilman saantia, sitä en sitten tiedä paljonko huoltovälin pitäisi tihentyä...ei varmaankaan paljoakaan jos ei kokoajan käytä maksimitehoa? Aika paljon tekevät juuri noita muutoksia tuolla maailmalla...ja silti ajavat normi huolloilla kymmeniä ja kymmeniä tuhansia ilman mitään rikkoontumisia...
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten