Päivitetääs taas muutamanpäivän tapahtumat...
Eli perjantaina mentiin vihdosta viimein esitteleen lavettia katsurille. No katsuri ei ollut järin ilahtunut aiheesta, kun ei kuulemma oo ikinä oikeen näitäö isompia kärryjä rekannut. No pikkasen potkittiin vauhtia ja homma lähti liikkeelle. Katsuri hiukan huokasi kun löin 30 sivuisen saksankieleisen raamatun WAPin jarruosista sille kouraan

Ei kuulemma oikeen saksa taivu... No perus mittaukset, valojan paikat, lavan koko, akselivälit tehtiin. Sit alko hauskuus kun ruvettiin akseleita ja jarruosia tutkiin.. Katsurilla ei ollut mitään hajua kuinka asiat tulkitaan, eikä osannut edes syöttää niitä jarruvoimajuttuja trafin järjestelmään. 2h päätä raavittuaan sanoi et maanataina työkaveri naputtelee ne jutut ja kärryä ei tartte enää tuoda konttorille luultavasti... Eli ei kilpi

ja olin suunnitellu viikonlopulle jo ekat Jeepinkuljetukset PRKL!
No viikonloppu meni sitten tän Limited Jeepin kanssa. Rohkeella kädellä peltiä pois:
Ja tosta sitten lähin liimaan uutta peltiä...
Pakko sanoo et toi UNLimited Jeepin koppa oli käytännössä ruosteeton tähän verrattuna...

Mutta kyllä se ruoste sieltä lähtee, kun vaan jaksaa painaa. Vähän oon puhellu et joulunpyhinä menisin työpaikan hallille maalaan tän, et kiire tulee...
Tänään maanataina oli pikkanen ressi ja vitutus päällä, kun virkamiesruotsin tentti puskee vääjäämättä päälle koulussa

Mutta elämä alkoi hymyilemään viiden jälkeen, kun konttorilta tuli puhelu et nyt olis paperikässyt tehtynä kärryyn!!! JEE!!! Sitten katsuri aloitti et yks pikku mutta, kärryssä ei oo äärivaloja olleskaan. Hiukan ihmeissäni siihen vastasin et kyllä on ja sanoin et tarkistaa kuvista mitä se katsuri näppäili urakalla perjantaina. No niimpäs onkin, totes katsuri, mutta millaset lamput noi on, kun on kirkkaat eteen ja taakse alotti leimasetä kyseleen. Minä siihen et ne on ledit, minkä väri muuttuu vasta kun on virroissa

No säntäsin sitten konttorille hakeen kilpiä ja vajaan tunnin tulostimennussimisen jälkeen ne sai laput ulos

Mutta loppu hyvin kaikki hyvin..
Kärryn tietoja:
Ajoneuvonkuljetusperävaunu, vaihtoehtoinen käyttö tavarankuljetusperävaunu
Kokonaispituus 6670mm
kokonaisleveys 2210mm
Omamassa 920kg (hyvin piti mun laskelmat kutinsa)
Suurin sallittu kokonaismassa 3500kg
Päivän kruunasi vielä tällainen näky työpaikalla:
On ne södet, noin pienet fillarit
EDIT:
Nyt uskallan suositella tuota 4x4tyres.co.uk -puljua. Viimeviikon tiistaina tilasin ja nyt tuli perille, eli 6 päivää tilauksesta. TNT näytti toimivan rahtarina.