Viestiketju: RE85:sta Jeeppiin
Näytä yksittäinen viesti
  #35  
Vanha 25.11.2013, 19:52
dbltrbl dbltrbl ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.05.03
Sijainti: .
Viestit: 65
Perusasetus

KJ 2.4 vie sekalaisessa ajossa päälle 15 ja maantiellä pääsee hieman päälle 14 RE85:lla. Käyntiinlähtö alle 10 asteessa on huonoa ilman lämmitystä. Vakiosuuttimilla sietää n 70% RE85/30 95E. Ebaysta parilla kympillä ST Focus 225(?) tms vitos Fordin suuttimet jolloin LTFT menee jo -8% eli liian isot mutta toimii muuten hyvin käyntiinlähtöä lukuunottamatta.

Muita havaintoja: moottorin lämpeneminen hidastuu huomattavasti, joten imuilman otto osaksi pakosarjan päältä, tämä taas saa ecun myöhäistämään sytkää nakutuksen pelossa joten homma vaatii vielä jatkokehittelyä.

Samaan liittyy osaksi se että ainakin talvikäytössä öljyn mittatikkuun kertyy kondensiota.

Auto seisoi kesän ja syksyllä käyttöönotettaessa bensamittari lakkasi toimimasta eli olisiko jotain hapantunut tankissa?

Suunnitteluasteella on vielä kannen irroitus koska ameriikan pojat ovat poistaneet noista 2.4 koneista moniosaisen kannentiivisteen kerroksia jolloin puristus pitäisi nousta pykälällä.
Vastaa lainaten