Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86
Kumpi kannattaa?
Jos on jo rekisteröity työkoneeksi, niin kannattaako pitää työkoneena vai katsastaa huoltoautoksi?
Työkoneessa varmaanki halvemmat kulut vuodessa, mutta onko siinä kuinka paljon riippakiviä?
Eli jos on esmes Toyota j45, joka on rekisteröity työkoneeksi(kompura-autoksi), voiko tällä ajella ihan normi ajoja kauppaa, safareille kunhan on kompura kyydissä, vai pitääkö aina olla menossa töihin kun autolla liikutaa..?
Tää on siis tulossa ihan yksityiskäyttöön, ja noita kuluja vaa mietin...
|
No löpöllä ei saa ajaa kuin sinne duuniin ja pois missä sitä kompuraa laulatetaan muusta en tiijå mutta siinä on semmonen kappale ruosteista kultaa että laita se pakuksi niin saa ajaa ja vetää kaikki ne jutut mitä mieleen juolahtaa. Tai jos et raaski niin mie tietäsin jonkun kuka raaskii...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|