Noni, jotain taas saatu aikaseks, aluksi eilisen viimestelyä eli hioin etummaista tukipalkkia ja jakiksenkiinnikettä hieman että mahtu hiluksin kumityyny
taas hitsauksen jäljiltä paikoilleen ja tekasin uudet pultit joka paikkaan.
Seuraavana doublerin kasaus ja laippojen 'kellotus' oikeille kohilleen ennen kuin doubleri pulttautui paikoilleen.
Viimein kumityyny paikoilleen, jakiksen kiinnike kiinni tukipalkkiin ja tukipalkki paikoilleen.
Siellähän tuo doubleri nyt istuu ja näyttäs että vivustotkin saa nätisti vedettyä (ehkä

):


Seuraavaksi kuskinpenkki jalustoineen pois paikoiltaan ja rälläkällä kardaanitunneliin reikää jakolaatikkoa varten.
Jakolaatikon sovitusta, kardaanitunnelin reiän isontamista ja jumalatonta ähräystä vaikka kuinka kauan eikä mene paikoilleen,
ei sitten millään. Lopulta lyhyt tuumaustauko, vanha jakiksen etukuori ja sen sovittamista paikoilleen, ei mene???



Rupiaa jo epäilyttämään jenkki-pojan ammattitaito doublerin koneistuksen suhteen...


Doublerin takimmainen laippa irti ja ihmettelyä kunnes hokasin: jakiksen pinnapultit ei olekkaan symmetrisesti vaikka siltä näyttää...
Nopea laipan pyöräytys ja oikea asento löytyy

Ei muuta kuin doublerin laippa takas paikoilleen tällä kertaa oikeassa asennossa
ja jakiksen sovitus -> paikoilleen meni että heilahti


Siellä ne doubleri ja jakis nyt möllöttää:




Takimmainen jakiksen tuki olis tarkotus laittaa tuohon doublerin ja jakiksen väliseen liitokseen eli tukee hyvin koko paketin
tuohon asti, varsinainen jakis jää sitten 'roikkumaan' sen varaan kuten vakio setupissakin.
Kokeilin jakista kellottaa eri asentoonkin eli tuota etukardaanin 'roikkuvaa' lähtöä ylemmäs mutta menee kardaanin linjan kannalta
hankalammaksi ja kuskinpenkki ei mahtune enää vakio jalustalla paikoilleen.
Nyt sitä pystyy alottamaan tuon takimmaisen tukipalkin ja tuen suunnittelun + mittaamaan kardaanien muutokset.
Etenee pikku hiljaa...