Tota mitenkäs tuo homma käytännössä sitten menee. Kardaani irti luonnolisesti irti. Vetoakselit vedettävä pois kummaltakin puolelta ja sitten murikka irti perästä. Jotenkin ei mulle noista kuvita selvinny sitten se lukkon irroitus itse perästä?
Puristaako jousi pakan kiinni kokoajan että siinä on ns esipuristus mitä kasvatetaan sopivalla rikalla vai tuleeko siihen joku vääntö kun kimpikin pyörä rupeaa suttaamaan?
Meinaan vaan että olisko kellään ollu mitään käypää mittaa minkä vois jostain välistä sitten mitata rakotulkilla. Koska kaikilla nämä on siinä mielessä yksilöitä, että onhan kitkalevyt kuluneet enemmän tai vähemmän kilsoista riippuen. Tuolla omalla kulkineella ajettu 500tkm että voi kyllä olla että kitkapinnoista ei ole kuin muisto jäljellä. Pitänyt se ei ole ainakaan viimeiseen 150 tkm...
Miten sitten nuo hammaskosketus asiat. joutuuko tuon shimmaamaan uusiksi purkamisen jälkeen. vai purkaantuuko tuo siten että säätöihin ei tarvi puuttua?
__________________
Toyota hilux 2.4 td ln 170 -99
Viimeksi muokannut mikok : 19.11.2013 08:00
|