Illasta tuli tänään ensin hahmoteltua tuo kardaanin (toivottavasti) kiertävä kaari jakiksen tukipalkkiin ja sitten pultattua roippeet irti.
Miggiliima käryämään ja ylimääräsen suoran pätkän pysty lopuksi poistamaan. Vähän lisää hiontaa ja rälläköintiä niin
molemmat osat eli vaihdelaatikon pään kiinnike ja tukipalkki pitäs olla valmiit:

Katotaan miten tuo kestää, jos meinaa elää niin lisätään vahvikkeita. Luulis että riittää kun tulee taaemmas se toinen
tukipalkki mutta aika näyttää...
Jos sitä tuon ja doublerin huomenna pulttais paikoilleen niin pääsee rälläköimään kardaanitunnelin auki ja sovittamaan
varsinaisen jakolaatikon paikoilleen. Vieläkö muistas ennen doublerin alle laittoa ottaa pahvisapluunan tuosta
kaulasta mihin tuki tulee niin senkin pääsee jossain vaiheessa plasmaamaan ja pääsee takimmaisen kannatinpalkin tekoon.
Ajatus oli että jos tällä viikolla ehtis saada jakolaatikon ainakin sen verran paikoilleen että pääsee mittaamaan kardaanien pituudet
ja ne jollekkin työn alle.