Mikä se automaatin autuus on kun en ole päässyt kokemaan?
Ite kun mopollakin ajelin niin jäi harmittaan niiden potentiaalin hyödyntämättömyys. Mulla halkes painekotelo turbo zx9r:ssä ja vika löytyi vasta purkaessa. 6000rpm ahtoi 0,75bar ja tuntui siitä eteenpäin vääntävänkin.
Toisaalta suzukin 1300cc busan kone vääntäisi alempaakin jos haluaisi sellaiseksi muokata.
Kevyitä, pieniä ja mielestäni uskomattoman kestäviä kunhan ventiilit ei kanna yms.
Tuo hayabusan kone, allennusvaihde ja jakis puolittajalla niin olisi kevyt ja joustava.
lisäks vaihteita saa nakella ilman kytkintä kun opii rytmin kaasulle.
Mielestäni mopojen mosat on paljon laadukkaampia kuin perus ooppelit ja potentiaalia enemmän.
Toki tarvii tietää mitä tekee mutta voisi mielestäni olla haastaja jollekin putkirunko v8 vehkeelle.
Ahdin, vesiruisku, hyvä jäähdytys ja alhainen painopiste.
En voi kun haaveilla mutta haluta saa kaikenlaista.
Ite olen ruostekorjannut vanhaa hjtä 4xenemmän tunteja kun pyörän ahtamiseen meni.
Turbon rosteri-alu pakoputki on vieläkin tallissa kun en malttanut romurille heittää.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
|