PIkkusen juttua tosta hojosta, millä on viime ajat tullu kruisailtua.
Tollanen tuli hankittua viime talvena. -87 HJ61. Tekniikkaa oli parsittu muutamalla tonnilla, kuitteja oli hirmu nivaska

Vetoja löytyy mukavasti, varsinkin ku anto lisää keittoa ja baareja. Cooleri pitäs laittaa, kuhan jaksas.

Uploaded with
ImageShack.com
Kevät, kesä, ja osa syksyä mentiin ilman sen kummempia muutoksia. Mitä ny renkaat 33"->35". Muutama viiko sitten tuli palkkihelmat+putket tehtyä, ja valmiina ostetut kaaret nostettu paikoilleen. Silloin jäi kaaret hitsaamatta takaa kiinni, sen vuoro oli eilen. Henkan kanssa mietittiin jotaki tällaista:

Uploaded with
ImageShack.com
Vai olisko tää kuitenki parempi?

Uploaded with
ImageShack.com
Alustana on toiminut vakiojouset+lisäkierteet. Ei jousta, ei elä, ei mitään mihinkään. Se saa siis lähteä. Dopinsonsin pakat tuli hommattua, iskaritkin alkaa olemaan vaihtokuntoset. Niidenkin aika koittaa lähitulevaisuudessa. Lupaavasti startannut jousiremppa loppui lyhyeen, kun uuuuuuu-pultit rupes näyttämään tältä:

Uploaded with
ImageShack.com
Tilaamani uudet pultit ei ole vielä tullut, joten niitä odotellaan, ennenkuin auto taas liikkuu. Mitä muuta pitäis lähiaikoina tehdä:
- Snorkkeli kondikseen. Safarisnorkkelin jouduin irroittamaan kaarien tieltä.
- Iskarit vaihtoon.
- Mutikat karkeammiksi. --> Näiden tilalle 37"x12,5" Creepyt.
- Panssarointia.
- Katto täyteen valoa.
-

eri
- Pikku ruostekorjauksia sinne tänne (kiinnostaa vitusti).
- Karjarauta.
- Mitä ny mieleen tulee ja jaksaa tehdä.
- Korinkorotus, TEHTY
Ja voin melkein luvata, että tän kans tapahtuu joskeenkin enemmän, ku hodarin


.
Niin joo, Henkka oli jeesimäs mua eilen. Täytyy sanoa hän on aina ottanut vakavasti suojavälineiden käytön:

Uploaded with
ImageShack.com