Nyt on ensi savut otettu turbolta
Tähän ei tullu mitään vapaavirtaus putsari jossa ei monen mielestä riitä virtaus. Joten Donaldsonin putsari tulee tähän.
Tuo tonaltsoni ei käy ihan bolt on ja ei sovi siihen mihin suunnittelin alunperin. Tuo maxflow on ensitestien ajan.
Tältä näytti konehuone aamupäivästä. Puuttu enää akku käynnistystä varten.
Kaasuvaijerille rakensin tuommose yksinkertase telineen, pelti väännelty mutkalle johon hitsasin prikan.
Kyllähän se jo ajettiin tallista ulos ja otettiin pienet testi lenkit.
Olihan siinä vetoja vähän paremmin kun enne

Mutta ahtopaineet ei ollu ku 0.5bar parhaimmillaan. Yritettiin kyllä hukkaportin tankoa säätää, mutta se oli juminu eikä liikkunu kumpaankaan suuntaan

.
Mistäs niitä syöttöjä oikeesti säädetään, kun en oo ihan varma säätääkö se ruuvi kierroksia vai syöttöjä mitä luulen?
Pitää myös huomenna kokeilla laittamalla tukkoon se letku mikä tulee kaasuläppään panjoliittemällä. Kun tällä foorumilla oli jotain juttua että ahtopaineet nousis ja dumppi rupeis sitten kunnolla tuskamaan.
Kun nytten dumppi ei pie juuri mitään suhausta minkä kuulis (mutta eihän se voikkaan pitää kun ei oo sen suurempia paineita)