Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lord of flies
Ei muuten paljoa heitä toi sun lasku. Muistelisin että nykyään sais dodgella vetää semmoset 4 tonnia lain mukaan. Mutta todellisuudessahan raja on toi 3500 juurikin kuulan ja jarrujen takia.
Kyllä automaatti vakiokoneen kestää, mutta meneppä virittään edes vähän niin jo alkaa tulla ongelmia keston kans. Ja nämä vehkeet kun on aika viritysystävällisiä, pienellä vaivalla saa jo aika paljon lisää paukkua irti
Dodgen automaattihan perustuu 727 lootaan, kyllähän toi loota tehoa kestää ison kasin perässä, kun parhaat paukut löytyy koneesta yli 3000rpm. Alkaa silloin olla jo paineet kohalla laatikossa niin ei luistele.
Cummins taas ei kierrä ilman viritystä yli 3000rpm ja vääntöä löytyy koneesta heti tyhjäkäyntikierroksilta. Julma alavääntö tahtoo sulattaa noi laatikot.
Edit. ääähh hidas napputtamaan meikäläinen.
|
Nimimerkillä samaa kuullut kylillä että loota hajoaa väännön takia, koska on tehty bensakoneen perään ja siinä kestää ja itseltä hävisi 2 vaihde laatikosta ja kaveri epäili että olisi pakka räjähtänyt tai painepuolelta O-rengas hajonnut, joulukuun puolella olisi tarkoitus puottaa laatikko alas ja katsoa mitä on syönyt. Hävisi tuo vaihde kertalaakista.
Loota pitäisi olla vahvistettu ( näin myyjä kertoi ) ja on saanut sikaakin.
300 hv / 1000 nm löytyypi tällä hetkellä.