Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka
|
Tietokone kun laskee renkaiden suuntaa 2000 kertaa sekunnissa ja korjaa millin sadasosilla niin ei se yhdistelmän peruuttaminen vaikka suunnanvaihtajalla 100 ole temppu eikä mikään.
Ja lentokentän virheettömällä asfaltilla ei ole vaikeaa normaalillakaan peruuttaa suoraan ja toi siirtyvähän on vaan normaali kuorma-auto et yhdistelmä vain peruuttaa suoraan
Sit kun käy kattomassa saksassa ahtaajia niin ei tollanen hölkkä vauhtia peruuttaminen ole juttu eikä mikään
Ja tossa dynamic steeringinssä ei kaiketi ratilla kuin ehdotella, et minne mennään jos lyöt sen 80Kmh nopeudesta laitaan tappiin niin auto ei käännä kuin turvallisen määrän
Onhan tosta video missä hamsterilla pyöritetään rattia kun louhoksesta noustaan