muistakee se, että se hupiakku "suoralla" kytkennällä, oli sitten autossa, tahi vaunussa, pittää olla riittävän kaapeloinnin perässä, ellei sitä eroteta starttauksen ajaksi, periaatteessa poikkipinnan pitäs olla riittävä erotettiin tahi ei.. sulakkeet molemmissa päissä, nimittäin se virta kulkee myös toiseen suuntaan

samoten molempien akkujen lähtöpäässä on oltava riittävän isot sulakkeet, jotka kestää myös sen startin, mutta palaa jos kaapeli pamahtaa syystä tai toisesta oikoseen.
eikä isoissa virroissa ole mitään ongelmaa, kunhan kaapelointi on riittävä, sulakkeet kunnossa ja liitokset tehty HUOLELLISESTI. abikohärdellit voi suosiolla työntää vaikka **rseeseen, ellei käytetä pelkästään suojattuja ja sähkärin teippi ei ole mikään eriste, sekä läpiviennit ainoastaan suojakumien kanssa. noilla opeilla se auto, tahi vaunu ei pala asennusvirheen takia ja nuo säännöt pätee kaikkiin autojen sähköasennuksiin.