Kiitoksia erittäin runsaasta mielenkiinnosta!
Auto tosiaan oli edxplorer kun iltasella vähän tuli virheitä.
Pohja on tosiaan suht matala, takalehtien korvakkeet matalalla ja muuta mukavaa. Onneksi paksua rautaa alustassa ja suojapellit tankkien ja putkien päällä mitkä kyllä helisi ja osa irtosi jo tuossa. Lienevät pilipalikäyttöön.
Oon vähän huono harrastaja liittymään mihinkään kerhoihin sun muihin. On tullut jenkkejäkin jo kohta viisi vuotta laiteltua ihan kaverien kesken ja suurimmaksi osaksi yksikseen joten raaka offikerho vielä tuntuu kaukaiselta
Eilen ostin 30 euron 4000kg vaijeritaljan (sellainen missä pitkä kahva, näyttää lähinnä niiltä kuormansidonta loukuilta). Ei sillä todellakaan tee varmasti kunnon touhuissa mitään mutta luulisi että perä irtoaa?
Eilenkin 2000kg moottoritalja auttoi vetämään perän tuolta kannon ja muhjun päältä takaisin urille ja sittenhän se peruuttaen sieltä tuli pienten lisäraivauksien myötä...
Niin ja tosiaan auto on vielä luojan kiitos suorakylkinen ja voisi sellaisena vielä pysyäkkin...
Miten vertailla vakiomaastureita/nelivetoja keskenään jos vaikka noita reittejä kyselee? Raideväli ja akseliväli tottakai muuttuu ja maavara + pohjan tavarat sun muut unohtamatta painoa mutta mitä eroa nelivedoissa on niiden 50/50 kytkettävien nelivetojen kesken? Ei mitään?
Tuokin peli painaa jo 2000kg joten voikohan sillä edes joka paikkaan viitsiä lähteä missä on jollain nelivetohiluxilla käyty?