Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 10.11.2013, 17:15
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.533
Perusasetus

Ja taas vaihdettiin bensapumppua kenttäoloissa:

Ei oiken ymmärrä miksi tuo hajoaa. Biltsun imevä malli joka pelas testaillessa hienosti ja nyttenkin uus pumppu toimii taas hyvin. Onneks oli varapumppu mukana. Toi vaan lakkaa pyörimästä, ei oo jumissa ku anta virtaa ni pyörähtää pikkasen ja sylkäsee bensaa ulos, muttei jää pyörimään. Tietty jos sinne tulis paskaa tankilta, mutta heti pumpun jälkeen on suodatin ja sinne ei oo kertyny mitään ylimääräistä. Ei luulis rasittuvankaan liikaa, toi vaan täyttää välisäiliötä josta vapaa paluu tankille. Vai onko vika juuri siinä, eli pumppu pyörii kokoajan täydet koska vastapainetta ei ole. Normikäytössähän pumppu hidastuu oleellisesti kun kohokammiot täyttyy ja gasoa ei tarvita kuin pikkusen esim tyhjäkäynnillä.

Mutta noita on hajonnu ny kaks tien päälle ja yks oli jo uutena samanlainen. Oon ajanu maksimissaan 100km per pumppu, takuuseenhan nuo aikaisemmat meni ainakin, mutta eihän tolla voi lähteä mihkään, pitäis olla repullinen pumppuja mukana!

Mitä siis tilalle? haave ois konehuoneesta asti imevä pumppu jonka sais inhimilliseen hintaan suomesta. Kun tarkotus on käyttää tota välisäiliötä. Tietty jos painepumpun laittas bensatankkiin, mutta epäilen että tulee bensansaanti ongelmia pahoissa kallistuksissa tai ylä/alamäissä, ellei rakenna tankkiin jotain hienoa sumppua joka taas roikkuu alempanan jne.jne. Tän ei pitäis olla mitään rakettitiedettä, mutta nyt taas vastustaa pikkuasiatkin näemmä.
Vastaa lainaten