Joo, Ctec:kiä suosin itsekin, löytyy 7A ja 3.6A -mallit. Kuullut myös samaa Bentonista (se joku 50€:n malli) että ei osaa jatkaa latausta jos ollu virrat poikki välillä.
Auton töpselille tulee nyt 50mm2 kaapelia n. metrin päähän ja siitä 2.5mm2 piuhalla töpselille (13-napainen) jatkuva virta. Ton mallin töpselissähän on jatkuva virta ja latausvirta vaunun akulle eri nastoilla, eli niitähän vois hyödyntää yhdessä, en tosin tiedä miten ja minne asti on vaunussa kytketty.
Tuossa tietysti vois olla yksinkertaisin ja tehokkain vaihtoehto laittaa vaan erilliset paksummat kaapelit trukkiliittimillä auton ja vaunun väliin. Ei tarttis miettiä latausvirtojen kestävyyttä enää, auton akulta kun tulee takalistoon asti jo valmiiks tuo 50mm2 kaapeli, siitä olis helppo jatkaa.
Eipä sitä vaunun akkua luultavasti tarviis paljoo latailla, kuitenki parkissa ollessa tarkoitus olla roikan päässä aina kun pystyy. Mutta pitää tietysti olla teoriassa ladata sitä tyhjästä täyteen järkevästi/järkevällä nopeudella autollakin.
Lisäksi mielessä käynyt että jos virittelis jonkin Defa tms. pistokkeen auton ja vaunun väliin. Auton kontissa kun on 2kW invertteri, niin saisi sen helpommin käyttöön ilman roikkakelan pyörittelyä "omassa leirinnässä" korvessa.
Edit: täältähän löytyi tähänkin aiheeseen sopivaa tarinointia:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=86280