Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.09.2004, 16:01
tug3 tug3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 06.02.04
Sijainti: Kello-koski, Finland.
Perusasetus

Eipä tartte lava-auto olla, paitsi jos tuo sen ulkomailta. -> Pickup = paku = ei veroja.

Bronco kelpais kans tai vaikka 80-luvun lopun Cherokee, mutta ei ole 3000 eeroon niitä näkyny. - Ainakaan kulkevia. 5000:lla saa jo valita. Ja kun tuolta Ruåttista noita Rangereita (ja Comancheja) näyttää 2000-3000 eeroon saavan, niin en minä ainakaan viitti maksaa tonnia lisää takapenkistä, jota en tartte.

Kävinhän minä täällä Suomessakin neuvotteluja yhdestä vanhakoppasesta Cherokeesta, muttei päästy hinnasta myyjän kanssa yksmielisyyteen. Ja toista projektiakin tarjottiin (joka edelleen kiinnostaa), mutta siinä ongelmana on työtilan puute.

Eli jos joku voi tarjota Suomesta mulle alle 3000 euron hyväkuntosen nelivetosen (tai edullista työtilaa täältä Reuna-Suomesta), niin tarjotkaa ihmeessä! Pistin tän kyselyn tänne lähinnä siksi, että kaipasin lisätietoa Rangerista ja Comanchesta (joita siis Ruåttista löytyy tohon hintaluokkaan). Enempi paskanjauhannaksihan tämä on mennyt, mutta onneksi pari tyyppiä (kiitokset heille) heitti ihan asiallisia linkkejäkin!

Nyybille: jos tuo Bronco lähtee kolmella tonnilla, niin ostan pois. - Vaikka se nyt manuaali onkin...

--
Life is but white light, slightly out of focus.

Edited by - tug3 on 27/09/2004 17:04:53
Vastaa lainaten