Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 05.11.2013, 21:48
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Pitkästkaa kotona koneella, niin laitetaas parit kuvat ohjauksen pumpusta, miltä näytti driting kisan jäljiltä ja oli "hiaman" raskas veivattavaks

Eli pumppu pois, ja säiliö irti, niin toi oikean puoleinen "pullahtanu" kantinen on siis se autossa ollu ja vasemman puoleinen uus. MIKÄ HEMMETIN SHOKKI PAINE POSAUS TUOLLA ON KÄYNY



Toi pullahtanu kansi oli meinaan hiukka hankala saada poiskin tuolta. Noh sain sen ja eiku tutkiin osia ja onhan toi pumpun ulkokehä aika reippaasti kulunu ja tullu "kulmikkaaks", eli valmista kauraa




Ensin aattelin, että laiskana vaihdan vaan kehän ja lamellit uutta, mut sit aloin kattelee pumppupyörää, että siinäki näkyy kyllä ikävän paljon raapaleita.



Ja ihan hyvä, että en jättäny tota ja sen alla olevaa pumpun toista päätyä paikoilleen, meinaan se pyörän alla ollu kappale oli noinkin pirusti kulunu





Mut joo, toi pumppu meni niinku roskiin ja eiku uutta tai siis tehdaskorjattua tilalle ja katsellaan kauan kestää


Ja loppuun vielä parit videolta kaapatut kuvat.....jaksaa se vakio 350cid kone pikkuriikkisellä 2 kurkkuisella kaasarillaan työntää ton yli 2000kg painavan mörököllin hetkittäin sladiin.......tosin mielessä jo useesti pyäriny sen vanhan koneen niputus, jos siit vaikka 300heppaa sais ulos



Vastaa lainaten