Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 05.11.2013, 21:25
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs up

Ilman kaaria ei Euro-trialiin ole asiaa ja hyvä niin


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Kaikki 0kpl modiautoja jotkä täällä kisoja kiertää pysyy siis eurotrial-kelpoisina?
Kysehän on siitä, että jos joku haluaa rakentaa Eurotrial-kelpoisen kikottimen Modiluokkaan niin ei tarvitse muutella laitetta jos lähtee Eurotrialiin kisaamaan.

Akselit saa vaihtaa, mutta esim. jousitukseen ei koskea eikä vaihtaa vanhoista mädistä suomiautoista helmoja vahvempiin Panssarointi on vapaa (niinkuin yleensä tuntuu tapana olevan tehdä.) Ei ihan loogista mun mielestä, mutta kait tuolla uudella säännöllä joku suzuki stanuluokkaan tulee. Modissa saa vähän koriakin muutella mutta esim. läjästä pitäis säilyttää etupuskurin alla oleva "hiekkapelti"?
Saahan siihen jousitukseen koskea, eli jouset ovat vapaat, mutta jousityyppiä ei saa muuttaa!!

Olenko ymmärtänyt oikein, että nykyisten suomisääntöjen mukaisella stanuautolla ei eurotrialiin pääse, kun eurotrialissa vaaditaan turvakaaret ja nelipistevyöt?
Kyllä tuon voi noin ymmärtää! Eurotrialissa vaaditaan juurikin noi turvalaitteet eikä se meilläkään kovin huono idea olis jos kilpailijat omaa turvallisuuttaan edes hiukka ajattelevat

Ja olen samaa mieltä tuolla ylempänä olleen kanssa siitä, että kun rakennetaan niin rakennetaan ne autot sääntöjen mukaisiksi eikä laadita sääntöjä jokaisen rakentelijan aivoitusten aikaansaannokseen sopiviksi! Ja ennen kaikkea muistetaan myös turvallisuus!!!

Viimeksi muokannut Byrocrat : 05.11.2013 21:39
Vastaa lainaten