En ole koskaan tuollaista käyttänyt ja miten se homma tehdään, pitääkö korkki olla kiinni jos imetään ja tietysti jos laitetaan säiliöön painetta silloin hyvinkin kiinni.
Tuntuisi ,että jos imemällä on korkki kiinni ,niin eihän sieltä tule mitään silloin.
Sitten sellaista ,että mitä luulisitte tuosta saavan kun myy sen, siinä on korissa kaksi kynnen kokoista pintaruoste kohtaa, ajettu 302 tkm viime syksynä ja tänä keväänä vaihdettu kaikki etupään nivelet, iskunvaimentajat, kallistuksenvakaajan tangot,molemmat raidetangot kokonaan,apusimpukka, oh-simpukan varsi.
Muuta vikaa en tiedä kuin nyt nuo jarrut ja moottorin takapään stefa pikkusen vuotaa, on vuotanut yli kolme vuotta jonka tuo on minulla ollut, mutta niin vähän ,että eipä ole kannatanut alkaa vaihdattamaan.