Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AH-64D
Suunnitelmissa oli tuo pari tuumaa alustan korotusta, kun takaiskarit joutuu jokatapauksessa uusimaan. On hyvä syy vaihdella enemmän palikkaa. Ja tosiaan tuo on vähän etukenossa asennossa tällähetkellä.
Sellainen unohtu kysyä ensimmäisessä viestissä, että onko kellään kokemuksia noista alkuperäisistä mekaanisista vinsseistä, että millaisia voimia kestää ja mitä sille kannattaa tehdä?
|
jos korotusjousia meinaat laittaa niin laita eteen 3"korottavat ja taakse 2" korottavat niin saat auton vaateriin.. ja tuohon vinssiin niin nosta ylemmäs ja taaksepäin niin paljon kun pystyy siirtämään. vahvojahan nuo mekaaniset yleensä on, tosin oma kokemus rajoittuu vanhempiin vinsseihin.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja
WUOKSI OFFROAD
|