Viestiketju: Katsastus
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 04.11.2013, 20:57
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Redbull Näytä viesti
Olipa tiukka katsastusmies kaikin puolin.

Eli mulla 5 paikkainen LJ70 ja ei vielä huoltoautona..
Valot katolla eessä ja takana nyt pitäis poistaa mutta saako olla esim pelkästään edessä? Tai riittääkö jos niihin laittaa muovisuojat päälle?Tarrat pitää myös poistaa laseista..
Katsastusmies tainnut elää uutispimennossa?

http://www.tuulilasi.fi/uutiset/katt...-myos-suomessa

http://trafi.fi/filebank/a/136851270...aatimuksia.pdf

En nyt päätäni pantiksi laita, mutta käsittääkseni myös työvalot voi asentaa esim. maasturiin vaikkei olisikaan huoltoauto.

Missä sulla on tarroja ja millä tavalla, mitkä pitää katsastusmiehen mukaan poistaa? Ei noihin tartte eikä pidäkään alistua, vaan tapella vastaan jos inssi hylkää perusteettomasti auton tai käskee jotain korjaamaan/ poistamaan missä ei vikaa/ mitään väärää ole.


Lainaus:
Ja eka kerran sanoivat kempistä eli kaippa pitää poistaa..eli uutta perää hakusessa :/

Vai onko vinkkejä miten saa purkamatta perää katsastuksesta läpi? Pystyykö yleensäkään kiertää mitenkään ettei katsastusmies havaitse lukkoperää?
Kemppilukko toki on kielletty.. sanoisin että ota takavetari pois, mutta jos on semifloat- perä niin on vähän hankalaa ajaa leimalle ilman että leimasetä huomaa mitään outoa
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 04.11.2013 20:59
Vastaa lainaten