Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Villeri
Jarrua vasten ne taitaa sen ottaa. Turbiinissa vaan sopiva stalli, koska jos liian kiree turbiini niin ei pitele kyllä noilla tehoilla enään jarrullakaan paikallaan, kun alkaa ahdot nousta.
Aika pomppusaa menoo on ainakin sisältä kuvattuna http://youtu.be/HhytPzR6AGw
|
Jenkeistä saa "launch" kytkintä turbiiniin ihan kaiketi melkein kaikkiin autoihin sitä en tiedä mitä se tekee vai pitääkö vaihteen vapaalla kunnes jarru päästetään.
tai sitten "ammatti" tasoisissa laitteissa on erillinen pumppu pitämässä laatikossa vaihteilla paineet ja turbiini on vain kytkimenä joka nappaa kiinni kun kytkin poljin päästetään ja samaan kuuluu myös jonkinlainen turbiinijarru jota vasten spoolataan.
Tämmöisen selityksen sain joskus kun samaa kyselin et miten ne spoolataan