Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 03.11.2013, 00:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Jeps, edessä noi V8 grandin vieterit + parin tuuman korokepalat futaa budjettiratkaisuna ihan hyvin, ja siihen jotkut pidemmät kelpo iskarit. Taakse tosiaan kokonaan uudet pakat eikä mitään virityksiä. OME:lla on kohtuu hyvin joustavia matalamman korotuksen pakkoja, mutta ne on varsin kalliita. Rough Countrylla on ihan ok hintaisia n. 3" korottavia.

Hinta- laatusuhteelta hyviä tukivarsia on esim. Rough Countrylla, tosin niitten maalaustyön laatu on ihan täyttä paskaa. Pallonivelet kuitenkin ihan ok ja toisessa päässä olevat kumipuslat on saman valmistajan kuin alkuperäisetkin. Suosittelen ostamaan sekä ylä- ettå alavarret, ja säädettävää mallia. Vähintään kuitenkin noi alavarret. RC:n iskareita en oikein voi suositella, kato jotain muuta

Takana voi ja kannataa nostaa kantotutkat korkeammalle, eli iskarikiinnikeet akseliputken tasoon. Silloin melkeinpä vakioiskaritkin pitäisi riittää. Säästyt samalla siltö tuskalta, kun kuitenkin yläpään kiinnityspultit katkeaa irrottaessa jousipakkojen pultit (varsinkin etummainen, ja riipukkeen ylempi) on usein aika vittumaisia..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten