Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 02.11.2013, 23:11
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 454SS Näytä viesti
Mie oon hylänny ajatukset pikkupyöräisestä Cherokeesta ja siirtynyt 35" kumeihin. 37" olisin halunnut, mutta ei mahdu ilman hirveitä muutoksia

D30+lukko+peruutus=100% varma hammaspeikko; sanotaan amerikan foorumeilla mitä tahansa.
Meneehän sinne 37" helposti kun venyttää akseliväliä molemmissa päissä muutaman sentin. Etkös sie jo aikamoisia muutoksia tehnyt

En minä amerikanfoorumeista tiedä, mutta itsellä ollut kolme eri HP D30 akselia kolmessa eri Jeepissä, 4.56 sekä 4.88 välityksillä, lukkojen kanssa. 35" kumeilla en saanut välityksiä enkä (vakio)vetareita ajamalla rikki XJ:ssä vaikka kuinka yritin. Tuuria oli varmasti, mutta pyrin kyllä pomputtamista välttämään, muuten aika ronskisti tuli ajettua.

ZJ:ssä sitten onkin hajonnut 4.56 välityksillä ja 32" renkailla (HP akseli kyseessä) oikeastaan kaikki mahdollinen etuperästä eli onhan tuo jonkinsortin aikapommi varsinkin jos isoilla renkailla ajaa. Mutta vähän malttia, 31-33 perusmutikat alla niin kyllä sen ehjänä saa aika hyvin pidettyä XJ:n kuutoskoneella vaikka lukolla olisikin. Se on päivänselvää, että jos runtua antaa niin varmasti hajoaa jossain vaiheessa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 02.11.2013 23:13
Vastaa lainaten