Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
Jos kolmosen ja nelosen putkia löysäämällä auto sammuu niin ne ovat toimivat sylinterit. Eli ykkönen ja kakkonen pimeenä. Harvoin suutin kiinni hajoaa mutta kai kaikki on mahdollista? Sammutussolenoidi saattaisi ehkä tehdä tuollaista jos jäisi osittain kiinni tai olisi roska välissä. Nestepäässäkin voi vikaa olla. Kannattaa varmaan viedä asiansa osaavalle dieselkorjaamolle kun rupeaa menemään aika haastavaksi jos ei kokemusta kovin paljoa dieseltekniikasta ole.
|
Ok. No mut ei kai se sammuttimessa vika oo, kun ainetta tulee ykkösen ja kakkosen putkista? Eli sit se olis vissiin suuttimessa vika? (aine ei pääse sylinteriin asti?)
Kyllä se lähtee ammattilaisen hoivii, mikäli ei pien vika selviä.
Häirittee vaa ku joka putkesta tulee ainetta mut silti ei käy kaikilla...
Vai voiko esim kansivika tehä tommosta..?