Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 30.10.2013, 21:12
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

Ei ole kyse letkuviasta omassa tapauksessa. Nyt on lähipäivinä toiminut ihan siedettävästi, kun taas säätelin. Saas nähdä, miten käy seuraavan pidemmän reissun aikana, kun lämpenee kunnolla...

Siellä kolme eri säätömahdollisuutta. Polkimen "korkeus", pääsylinterin männän varren pituus ja työsylinterin männän varren pituus. Jos tuo polkimen korkeus on liian ylhäällä, alkaa kytkin horimaan ilmaa. Jos taas liian alhaalla, ei irroita kunnolla, jos säätää välyksen sopivaksi.

Olisi oikeastaan mielenkiintoista tietää, minkälaisia säätöjä muilla on hyvin toimivassa järjestelmässä. Eli miten pitkällä mikäkin kierre on. Kuvia saa napsia, jos jaksaa...

__________________
-Toyota Camry 2.4 2002
-Toyota Landcruiser HJ60 12H-T 1982
-Citroen Jumpy pikkubussi 2.0 HDi 165 automaatti 2014
-Case 1840 3.9 Cummins -liukuohjattu 1999

Viimeksi muokannut osilpi : 30.10.2013 21:17
Vastaa lainaten