Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 30.10.2013, 20:01
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Mutta se mikä ihmetyttä eniten, kun suutin putkien avaaminen vaikuttaa erilailla?
Minusta 1 ja 2 toimii normaalisti, ei vaikuta käyntiin?
3 ja 4 sammuttaa auton, eikä tule polttoainetta...
Voiko joku vika/paska estää 3 ja 4 tulevan polttoaineen jakajassa..?
Miten käy jos suutin on särki?
Jos kolmosen ja nelosen putkia löysäämällä auto sammuu niin ne ovat toimivat sylinterit. Eli ykkönen ja kakkonen pimeenä. Harvoin suutin kiinni hajoaa mutta kai kaikki on mahdollista? Sammutussolenoidi saattaisi ehkä tehdä tuollaista jos jäisi osittain kiinni tai olisi roska välissä. Nestepäässäkin voi vikaa olla. Kannattaa varmaan viedä asiansa osaavalle dieselkorjaamolle kun rupeaa menemään aika haastavaksi jos ei kokemusta kovin paljoa dieseltekniikasta ole.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten