Viestiketju: Nikko Suzuki Evo 2
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 29.10.2013, 17:27
J-T J-T ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.294
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ei pysty jollei joku tuo Pirkkalasta moottorinohjausboksia tänään tullessaan.
Viime tiistaina valmistaja soitti että boksi kunnossa mut ei oo paljoo kuulunu Matkahuollosta, tänään soitin niin ehtii vasta torstaina pistää Matkahuoltoon.
Siinä ei aikaa jää paljoo hieroa moottorin säätöjä kuntoon eikä tekis mieli polttaa mäntiin reikiä.
Kun ois tienny nii olis kulkeutunu mun mukana Mikkeliin, joka olis jo hieman lähempänä...
Vastaa lainaten