Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 28.10.2013, 12:19
Syncro Syncro ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.12.10
Sijainti: Satakunta
Viestit: 35
Perusasetus

Lainaus:
enkä kyllä lähtisi pienempää konetta laittamaan kuin tuo 3litrainenkin on aika mopo isolla kuormalla
Jos VAG:n 1.8 turboa vertaa tuohon kolmelitraiseen bensakuutoseen, niin molempien teho- ja vääntölukemat löytyvät tuosta ylempää.

Ja sikäli vielä haluaisin tuosta vaihdosta mielipiteitä, kun oman kokemuksen perusteella nelivetoisen farmarimallisen Audi A6 quattron keulalla tuo kone tuntuu normiajoon ihan puhdikkaalta, ja Audin omamassa on 1650 kg.

Gen1 Pajeron omamassa puolestaan on sadan kilon tarkkuudella saman verran, joskin toki suorituskykyä verottaa suurempi ilmanvastus sekä isompi vierintävastus. Jonkun verran Audin suorituskyvystä tosin saa pudotakin, että siitä tulee yhtä laiska kuin 3.0 V6 Pajero on vakiona.
Vastaa lainaten