Joo,
Vaihdettua on nyt tehdasuusi nato-pumppu, uusi siirtopumppu.
Joku hyvä suodatinjalka pitäs keksiä vielä tuohon. Käsipumpullinen, niin oisi ilmaaminen helppoa jatkossa.
Siirtopumppu imee vielä kovemmilla ryntäytyksillä pari herneenkokoista ilmakuplaa jotka jäävät aina pyörimään suodattimen yläosaan. Eli pitä kai tutkia/uusia naftalinjat tankille vielä varuiksi.
Mutta diiselin valuminen öljyn sekaan on loppunut ja ei taho kusta allensa enään tuoreilla öljyilläkään.
Käyntioireet loppu ja lähtee taas käyntiin hyvin. Mitä nyt ne pari ilmakuplaa välillä horjuttaa tyhjäkäyntiä.
Yksi startti poltettiin perinteiden ylläpitämiseksi noissa ilmaus sessioissa. Vanha kesti mutta uusi välitetty otti heti lämmöstä itseensä vaikka yritettiin varoa starttien liikaa kuormittamista. Avattiin startti ja oli solenoidin kytkentälevy palanut paskaksi, hiilistä osa jumittunut lämmöstä-> ei pyörinyt kuin ihan hitaasti... En suosittele noita välitettyjä taiwanin paskastartteja kenellekkään!
Et semmonen update tähän hommaan...
E:
Mistäs voisi kysellä hyvää letkua diisel linjaan?
On ne läpinäkyvät letkut vaan niin hyviä tommoseen vianhakuun! Jotain IKH:n yleisletkua, kesti ainakin sen viikon diisseliä, mut nyt tarttis saada jotkut paremmat tilalle...