Viestiketju
:
Kerro mikä ei vituta, miksi on hyvä olla 2013
Näytä yksittäinen viesti
#
20
26.10.2013, 22:59
Ooppeli
Veteraani
Rekisteröitynyt: 28.01.06
Sijainti: Kerimäki, Finland.
Viestit: 1.110
Yks oli puoliks pyörinyt ulos. Loput melkein näppikierrolla.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day"
Ooppeli
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Ooppeli
Etsi kaikki Ooppeli:n viestit