No niin auto on kotona ja alustavasti tutkittu, että autolla tehty ilmeisesti joku tai jutkut keikat. Autosta löyty peräkärryn seisonta pyöriä 2kpl ja rengasavain ja yhet ylimääräiset kaijuttimet. Kaikki mun kamat oli kelvannu, radio ja auton omat skobet oli paikallaan. Pressu oli rikottu, oikeessa ovessa klommo, oik taka lokarin levike naarmuinen eri värejä monta, pakkivalo joka on puskurissa sisällä rikki,etumaski rikki, auto aivan sika paskanen oli puhdas ku mulla seiso. Auto jurnuttaa aivan megana ku ajoin laitoksela talliin, ratti vinossa, kone kilkattaa ja ajettu näköjään vähillä vesillä ei näy vettä syylarissa/paisuntasäiliössä, ehkä kannet menny tai siis tiiviste tiedä häntä täs vaihees. Soitin vakuutustarkastajalle ja kerroin "pienistä" vioista ja se kysy mitä mä haluan autolle tapahtuvan ja sanoin, et kuntoon olis kiva saada kun tämmösiä autoja on vaan tää yks kappale tehty elikkäs "harvinainen" yksilö. No siihen tarkastaja tuumas et aikas paljon on vikaa ja kuulostaa pahalta mutta katotaan tarkemmin paikanpäällä ens viikolla! Kyllä nyt sieppaa ja kovasti, just kun sai hankittua auton jolla harrastella mielipuuhaansa.no kyllä taitaa se kaveri tietää kohta et oli virhe lainata toisen lelu.Mitenkäs se nyt tolleen linkkaa toi narkki vetää toista jalkaa perässä.... Jos joku tietää auton liikkeistä jotain niin saa ilmottaa mulle auttaa tutkimuksissa sano poliisi. 0405554967
Note! This message was posted anonymously!
|