Viestiketju
:
Kerro mikä ei vituta, miksi on hyvä olla 2013
Näytä yksittäinen viesti
#
7
25.10.2013, 12:54
sjeeppi
Veteraani++
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
No kun on PERJANTAI !!!
Martti Servon sanoin On viiiikonloppu eessä Taas...
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
sjeeppi
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: sjeeppi
Käy sjeeppi: kotisivuilla!
Etsi kaikki sjeeppi:n viestit