Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 25.10.2013, 12:54
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

No kun on PERJANTAI !!!

Martti Servon sanoin On viiiikonloppu eessä Taas...
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita