Viestiketju: Disco 3 Tietäjää?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.10.2013, 09:13
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mojoman Näytä viesti
Eniten minua hämää tuossa se, että jos tuosta ei saa rauta-avaimella ovia auki, niin on kyllä Englantilainen insinööri vitsikäs kaveri. Siksi hieman olen sen moottorijumin kannalla.
Eihän tuossa ole muuten mitään järkeä, jos luukuja ei saa auki, kun virtaa tarvittaan.
Kyllä sen rauta-avaimen pitäisi siihen oveen sopia, ei edes Englantilainen Autoinsinööri bubihöyryissään voi ajatella laittavansa oveen lukkoa, jonka avaimen voi erimaksua vastaan tilata Land Roverilta, jos auton keskuslukitus ei suostu avautumaan. Eihän auton alkuperäis avain ole kadonnut? Tuli mieleeni että jos olisi avain joutunut vääriin käsiin ja olisi hommattu uudet avaimet, koodattu auto, vaihdettu virtalukko, ja unohdettu oven lukko, se kun on siellä piilossa. Itselleni on vakuutusyhtiö joskus maksanut auton lukkojen uudelleen sarjoituksen, kun murron yhteydessä vietiin auton varaavaimet.
Luulen että loppujenlopuksi kyseessä on vain Land Rover ominaisuus. Hieman uutta osaa ja uusi ohjelmaversio ja taas mennään (kohti uusia vastoinkäymisiä).

Viimeksi muokannut Harriko : 25.10.2013 09:15
Vastaa lainaten