Ihan mielenkiinnolla seuraan mitä tuleman pitää.

Mersun kone on helppo saada vetämään tutuilla kaavoilla mutta hyvähän se on että testailee "uutta". En niin tarkkaa lukenut koko topicia läpi mutta vnt ohjaus lienee tavallisella painekellolla helpoin kun katsot liikeradan kohdilleen. joissain tapauksissa ollaan huomattu että ne siivet saattaa mennä "yli" olevinaan täyin auki asennossa, jolloin se rupee taas ahdistamaan. Eli tarkkana ja sopivasti aukeavalla kellolla tai paineilma sylinterillä. Tuota pakopaineella ohjausta ei olla ikinä testattu voi olla ihan suotavaa! Ja jos näyttää ettei saa kuriin järkevästi niin miks ei ulkoisella hukkaportillakin..
Mersun konehan on vähän hengetön alhaalta mutta kun painaa kaasua ni vauhti vain kiihtyy!

Käyt uuden laturin ni menee taas pitkän aikaa! vaihdoin eilen yhteen 124 laturin ja kyllä tuli haikee fiilis on niissä mersuissa vaan jotain muutakin kun remonttii...