En ymmärrä miten tää homma menee hiposteluks a) vaihtamalla pienempi ahdin ylisuuren tilalle b) jos ahdin sattuu olemaan perinteisestä hukkaporttimallista poikkeava c) vaikken ole yhtään elektronista osaa lisäämässä ellei mittareita semmoisiks lasketa d) jos kokeilen mennä perse edellä puuhun niinku suurin osa jälkiahtajista(kaikilla on vaan persetuntumaa toimivimmasta setupista). Joku viisas mies on sanonut (ehkä) joskus ettei syöttöpumpusta tarvi ruuvata kaikkea potentiaalia ulos. Mulle kelpaa alhaalta toimiva motti, joka ei savuta yhtään. Ja jos ei ole tullut vieläkään selväks niin tää vnt juttu elää omaa elämäänsä niin kauan tässä ohella kunnes on valmis testattavaks(bolt on niks naks) autossa. Jos ei toimi niin laitetaan kiertoon tai prätkään/ruohonleikkuriin/naapurin mummon rollaattoriin. Väännetään niitä namiskuukkeleita heti kun ehditään muun auton pajottamiselta ja saadaan auto liikkuu omin voimin tiellä kun talliin kertynyt savu ei auta pumpun asetuksien haussa... Otan kohta koko turbon veke ja ajan niinku tehdas on homman suunnitellut.
|