Viestiketju: Toyota vai nissan?
Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 22.10.2013, 08:44
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87 Näytä viesti
No niinkun lähinnä tarkoitin onko se vääntösauvoilla vai kierteillä. Mitenkäs kun joku tuolla toisaalla mainitsi että moottorisilppua tulee tuosta patrollista ilman jotakin moottorin fyysisiä muutoksia ja ohjelmointia? Paikkaansapitävää ja jos niin mitkä ne fyysiset muutokset ovat?
Egr tukkoon, coolerin flekti jatkuvasti pyörimään tai cooleri keulille, coolerin putkesta ''perhosventtiili'' mäjelle, turbosta max painetta hiukkasen alemmaksi ja sitten moottorin huohotus pois imuputkesta erilliseen huohotussäiliöön. Näillä saa sen moottorin käyttöiän tuplattua, kun ne nyt vaan losahtaa 200tkm tienoilla. Tosin noilla muutoksilla on semmonen pikku vaikutus kans et tehoa tulee ihan mukavasti lisää ja kiihtyvyys paranee huomattavasti Kun viel sais penkitettyä tuommosen niin tietäs tarkat luvut antaa...
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten