Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87
No niinkun lähinnä tarkoitin onko se vääntösauvoilla vai kierteillä. Mitenkäs kun joku tuolla toisaalla mainitsi että moottorisilppua tulee tuosta patrollista ilman jotakin moottorin fyysisiä muutoksia ja ohjelmointia? Paikkaansapitävää ja jos niin mitkä ne fyysiset muutokset ovat?
|
Egr tukkoon, coolerin flekti jatkuvasti pyörimään tai cooleri keulille, coolerin putkesta ''perhosventtiili'' mäjelle, turbosta max painetta hiukkasen alemmaksi ja sitten moottorin huohotus pois imuputkesta erilliseen huohotussäiliöön. Näillä saa sen moottorin käyttöiän tuplattua, kun ne nyt vaan losahtaa 200tkm tienoilla. Tosin noilla muutoksilla on semmonen pikku vaikutus kans et tehoa tulee ihan mukavasti lisää ja kiihtyvyys paranee huomattavasti


Kun viel sais penkitettyä tuommosen niin tietäs tarkat luvut antaa...