Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 22.10.2013, 07:30
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Ilmeisesti siis kaikki impuolen putket, letkut, anturit, imusatsi ja osien väliset liitokset ja tiivisteet on tutkittu sylinterikanteen asti, ettei hori ilmaa jostakin välistä? Tenun tai vaikka jarruputsin kevyt ruikkiminen liitoksiin konen käydessä lämpimänä kertoo ylensä vuodosta, kun kone hörähtää vierasta polttoainetta saadessaan.

Vaikuttaako jarrun painaminen kevyesti mitään koneen käyntiin? Jos tehostimen kalvo vuotaa ilmaa, niin se näkyy enemmän jarruttaessa.

Laihalle se tuntuisi menevän. Kylmänä saa enemmän ainetta muutenkin, niin silloin siis toimii. Joku lämpötila-anturi ehkä?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten